famopavontuur.reismee.nl

update

Hi allemaal,

Daar ben ik weer, 2 maanden later bijna. Het is nu (ongeveer) zeker dat ik pas volgend jaar naar Australië kan :( De grenzen zitten stevig op slot en van al mijn bronnen heb ik vernomen dat ze niet van plan zijn deze open te gooien voor 2021. Ik heb nog steeds goed contact met mijn gastgezinnetje en ze willen mij ook nog mega graag hebben :) Het enige wat ik op dit moment kan doen is afwachten, which sucks. Hopelijk komt er binnenkort nieuwe informatie en kan ik beginnen met kijken naar m'n visum en vliegtickets etc.

Nog een andere update, woensdag 2 september heb ik een info dag in Venray met alle au pairs die ook naar Australië of Nieuw Zeeland/USA gaan. Ik heb al een beetje contact met een van de andere meisjes en zij is ook van plan om in januari te vertrekken dus hopelijk als alles door gaat heb ik een reisbuddy :).

Jullie horen (hopelijk) snel weer van me!

Dikke knuffel van mij

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active