famopavontuur.reismee.nl

hi

hi allemaal,

ik heb op het moment helaas niet zo veel spannende dingen te melden. Ik ben gematched met een super leuke familie en de bedoeling is dat ik daar rond half oktober ben. Helaas is er best veel onzekerheid en is er een kans dat ik pas aan het einde van dit Jara of misschien wel volgens jaar pas hier naartoe kan :( Alles hangt af van wanneer Australië haar grenzen open gooit voor internationale studenten en au pairs. Mijn gezinnetje zegt dat ze hopen op september/oktober maar ze zeggen ook dat de kans groot is dat dit later kan worden. Door deze onzekerheid kan ik nu ook nog geen vliegtickets boeken, visum aanvragen en alle andere dingetjes zoals reisverzekering regelen. Hopelijk komt er wat duidelijkheid binnenkort en tegen die tijd horen jullie van me!


Joejoe

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active