famopavontuur.reismee.nl

STAP 3!!!!

Hi!!!!

Super goed nieuws!!! Ik heb een gezin gevonden!!!!! En ze wonen in Sydney!!!!!! yay!!!!!!

Hahaha ik ben echt mega blij. Het is een super leuke familie met 2 meisjes van 3 en 5 jaar. Ze zijn allebei in april jarig net zoals ik!! April wordt dus birthday month :) Nu moet ik kijken hoe het zit met Australië in reizen, waarschijnlijk moet ik eerst 2 weken in quarantaine en kan ik daarna pas naar mn gezin toe. Ze willen dat ik er rond 20 oktober ben :) dat betekent dus ook dat ik al in begin oktober naar Australië moet omdat ik eerst 2 weken gevangen zit lol. Verder moet ik nu gaan kijken naar een reisverzekering en ik moet m'n visum binnenkort gaan aanvragen! Ik heb er echt mega veel zin in maar ik vind het ook wel spannend hoor hihi

binnenkort weer een update !

groetjes Fam

Reacties

Reacties

Marga

Wow Famke. Goed bezig hoor! Wordt een hele spannende zomer voor jou! Succes met de voorbereiding.
Knuffel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active