famopavontuur.reismee.nl

stap 2

Hi allemaal,

Al m'n papierwerk is goedgekeurd! ik heb nu een account op de Australische website en speel nu een soort van familie tinder alleen kan ik niet zelf swipen lol. Ik heb al met 10 families gematched en ben met 4 in contact! Vandaag voor het eerst geskyped met een gezin in Melbourne en het ging wel goed alleen ik was mega zenuwachtig!! ben benieuwd naar de andere families en wanneer ik eindelijk mag vertrekken. De meeste gezinnen verwachten oktober/november maar dat vind ik nog wel heel lang duren hoor pfff.

Ik ga jullie op de hoogte houden hoe het gaat!

groetjes, Famke

Reacties

Reacties

Marga

Hoi Famke. Stoer hoor van je dat je dit allemaal doet. Ik ben heel erg benieuwd wat je keuze zal worden.
Veel succes met de voorbereidingen.
Liefs, Mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active