famopavontuur.reismee.nl

uitstel :(

hi there,

dit keer ben ik er na 2 weekjes alweer! progress!

ik heb deze week helaas een mailtje gekregen dat mijn avontuur uitgesteld gaat worden. Het plan was dat ik in juni zou vertrekken alleen dit is nu verplaatst naar augustus/september. Ik hoop echt dat het daar bij blijft en niet nog meer uitgesteld wordt :(

also mn dear host family letter was te lang dus deze moet ik nu inkorten maar dat is echt lastiger dan je denkt! ik heb zoveel dingen die ik wil vertellen alleen nu moet ik een aantal dingen weghalen en daar baal ik echt van.

nou toedeloe en tot snel!

knuffel Fam

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active