famopavontuur.reismee.nl

het gaat beginnen!

hi allemaal!

weer even een kleine update, alles wordt nu in gang gezet :) ik heb net mijn VOG ingevuld en ga m morgen aanvragen bij de gemeente! ook moet ik nog een medical report krijgen dus die moet ik ook nog eventjes aanvragen binnenkort.

verder moet ik een paar referenties invullen voor mijn oppas werk etc en iemand die mijn karakter kan omschrijven. wel een uitdaging aangezien deze persoon geen familie mag zijn :(

als ik dat allemaal heb geregeld mag ik een "dear host family" letter gaan schrijven waarin ik basically moet vertellen wie ik ben en wat ik leuk vind etc, en fotootje toevoegen zodat iedereen weet hoe ik eruit zie hahah, vind ik wel spannend om te doen hoor.

nou dit was m weer, update komt (hopelijk) snel!

groetjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active